Informacje prasowe

Przedsprzedaż oferty na Lato 2016 w Rainbow

Rainbow podsumował przedsprzedaż imprez turystycznych z oferty Lato 2016. Do dnia 31 grudnia 2015 osiągnięto 5,2% wzrostu ilości rezerwacji w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Biorąc pod uwagę ogólną sytuację na rynku, touroperator jest zadowolony z osiągniętego wyniku. ...

czytaj więcej

Egzotyka z Rainbow Dreamlinerem LOT-u przez kolejne dwa lata

Egzotyka z Rainbow Dreamlinerem LOT-u przez kolejne dwa lata

Rainbow Tours S.A. (nazwa handlowa Rainbow) oraz Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. podpisały kolejną umowę dotyczącą obsługi pasażerów touroperatora wybierających egzotyczne kierunki komfortowym samolotem Boeing 787 Dreamliner, bez przesiadek i międzylądowań. ...

czytaj więcej

Rainbow ma nową, lepszą stronę!

Rainbow ma nową, lepszą stronę!

Rainbow uruchomił zupełnie nową, znacznie nowocześniejszą stronę internetową. W projekcie postawiono na prostotę, estetykę, a co najważniejsze zastosowano zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert. ...

czytaj więcej

Lato w Indonezji Dreamlinerem

Lato w Indonezji Dreamlinerem

W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż kolejnego kierunku realizowanego bez przesiadek i międzylądowań Dreamlinerem LOT-u, tym razem na nadchodzące lato 2016. Już od 21 czerwca klienci touroperatora w komfortowych warunkach polecą do Indonezji, na rajską wyspę Bali. To jest pierwszy kierunek egzotyczny w ofercie, który będzie realizowany Dreamlinerem w okresie letnich wakacji. ...

czytaj więcej

Poznaj cały świat przeżyć – hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby

Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc. ...

czytaj więcej

Brązowe Effie dla Rainbow

Brązowe Effie dla Rainbow

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. ...

czytaj więcej

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow. Wystartowała kampania przedsprzedażowa Rainbow dotycząca oferty Lato 2016. W pierwszym etapie skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania. ...

czytaj więcej

Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Hotele własnej sieci, wioska wakacyjna, nowy cykl wycieczek „Rozsmakuj się”, nowości wczasowe i objazdowe, to tylko część niespodzianek. Całkowitej zmianie ulega również dotychczasowy wizerunek marki. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours podsumowuje półrocze

Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. ...

czytaj więcej