Informacje prasowe

Rainbow ma nową, lepszą stronę!

Rainbow ma nową, lepszą stronę!

Rainbow uruchomił zupełnie nową, znacznie nowocześniejszą stronę internetową. W projekcie postawiono na prostotę, estetykę, a co najważniejsze zastosowano zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert. ...

czytaj więcej

Lato w Indonezji Dreamlinerem

Lato w Indonezji Dreamlinerem

W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż kolejnego kierunku realizowanego bez przesiadek i międzylądowań Dreamlinerem LOT-u, tym razem na nadchodzące lato 2016. Już od 21 czerwca klienci touroperatora w komfortowych warunkach polecą do Indonezji, na rajską wyspę Bali. To jest pierwszy kierunek egzotyczny w ofercie, który będzie realizowany Dreamlinerem w okresie letnich wakacji. ...

czytaj więcej

Poznaj cały świat przeżyć – hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby

Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc. ...

czytaj więcej

Brązowe Effie dla Rainbow

Brązowe Effie dla Rainbow

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. ...

czytaj więcej

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow. Wystartowała kampania przedsprzedażowa Rainbow dotycząca oferty Lato 2016. W pierwszym etapie skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania. ...

czytaj więcej

Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Hotele własnej sieci, wioska wakacyjna, nowy cykl wycieczek „Rozsmakuj się”, nowości wczasowe i objazdowe, to tylko część niespodzianek. Całkowitej zmianie ulega również dotychczasowy wizerunek marki. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours podsumowuje półrocze

Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. ...

czytaj więcej

Lipcowe wzrosty w Rainbow Tours

Lipcowe wzrosty w Rainbow Tours

W raporcie bieżącym z dnia 25 sierpnia 2015 Rainbow Tours informuje o wzroście przychodów ze sprzedaży osiągniętych w lipcu 2015. Lipiec okazał się kolejnym miesiącem wzrostów osiągniętych przez touroperatora. ...

czytaj więcej

Narty, Sylwester, Walentynki! Kolejny katalog na zimę 2015/16

Narty, Sylwester, Walentynki! Kolejny katalog na zimę 2015/16

Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty z kolejnego, przygotowanego na zimę 2015/16 katalogu. Na klientów czekają między innymi propozycje narciarskie, sylwestrowe, walentynkowe, a także związane ze zwiedzaniem Europy. ...

czytaj więcej