Informacje prasowe

Rainbow - Druga część oferty Egzotyka 2017/18

Rainbow - Druga część oferty Egzotyka 2017/18

Rainbow rozpoczął sprzedaż kolejnej części oferty egzotycznej, tym razem realizowanej połączeniami rejsowymi. W przedsprzedaży obowiązują rabaty nawet do 40%, a ponadto dodatkowy rabat do 700 zł od osoby.

czytaj więcej

Rainbow sprzedaje egzotykę na kolejny sezon

Rainbow sprzedaje egzotykę na kolejny sezon

W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż oferty Egzotyka 2017/18. W pierwszej kolejności do klientów trafiły kierunki realizowane Dreamlinerem LOT-u oraz innymi czarterami. Touroperator kusi nowościami, w tym zupełnie nowym na polskim rynku konceptem – „Egzotyka light”. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours S.A. po 4 kwartałach 2016 roku

Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Grupę Rainbow Tours S.A. w okresie 4 kwartałów 2016 roku wyniosły 1, 202 mld złotych i są wyższe od przychodów osiągniętych w 2015 roku o 86,3 mln złotych, co stanowi wzrost o prawie 8%.

czytaj więcej

"Ale Objazd!Ale wczasy" - najnowsza promocja i kampania Rainbow

"Ale Objazd!Ale wczasy" - najnowsza promocja i kampania Rainbow

01 lutego rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych, ale wielbiciele wczasów również mogą liczyć na znakomite rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. ...

czytaj więcej

Grudniowe wyniki Rainbow Tours S.A.

Grudniowe wyniki Rainbow Tours S.A.

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu grudniu 2016 r. wyniosła 74,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 46,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 61,0 %.

czytaj więcej

Sprzedaż lata z rekordowym wzrostem 40,8%

Rainbow podsumował przedsprzedaż oferty Lato 2017, czyli wycieczek realizowanych w miesiącach kwiecień – październik 2017.

czytaj więcej

Rainbow Tours S.A. podsumowuje III kwartały

Grupa Kapitałowa Rainbow Tours S.A. podsumowała wyniki finansowe za III kwartały 2016 roku. W tym okresie odnotowano wzrost przychodów 4,7%, natomiast skonsolidowany zysk netto wyniósł prawie 29,8 mln zł. ...

czytaj więcej

Kolejna odsłona kampanii Rainbow „Wakacje dla odmiany” na Wakacje 2017

Kolejna odsłona kampanii Rainbow „Wakacje dla odmiany” na Wakacje 2017

24 października wystartował kolejny etap kampanii Rainbow dotyczący Wakacji 2017, tym razem nawiązujący do nowego produktu – „Polska Strefa”. Klienci mogą się dowiedzieć, że wypoczynek za granicą może być naprawdę tani, do tego „dla odmiany” pełen rozrywki na dobrym poziomie.

czytaj więcej

„WAKACJE DLA ODMIANY” – Rainbow w najnowszej kampanii oferty na Wakacje 2017

„WAKACJE DLA ODMIANY” – Rainbow w najnowszej kampanii oferty na Wakacje 2017

10 października wystartowała najnowsza kampania Rainbow dotycząca Wakacji 2017. Jej celem jest nie tylko kuszenie klientów bardzo atrakcyjnymi rabatami, ale także przekonanie ich, że wakacyjny odpoczynek stanowi znakomitą odmianę od codziennej rutyny.

czytaj więcej