Giełdowy touroperator dynamicznie rozwija sieć sprzedaży, zarówno swoją, jak i zależnej spółki ABC Świat Podróży. Tym samym, systematycznie realizuje cele emisyjne.
Punktów, w których można zapoznać się z ofertą Rainbow Tours przybywa bardzo szybko. Dynamicznie rozwija się także zależna spółka touroperatora, która rok rozpoczęła z ośmioma biurami. Do końca kwietnia – wliczając także biura z przejętego Forte Trip – będzie ich już 20.
ABC jest obecne m.in. w Port Łódź, największym w Polsce i jedynym w Łodzi centrum Ikea. Nowe biura będą otwierane także w Płocku i w Sosnowcu – oba w dużych centrach handlowych.
- Spodziewamy się, że sieć ABC wygeneruje w tym roku sprzedaż na poziomie 50 do 55 milionów złotych brutto. Oznacza to obrót podatkowy o wartości nawet do sześciu milionów złotych. Bardzo satysfakcjonuje nas taki poziom dynamiki wzrostu – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.
W sieci touroperatora przybyło także biur pod marką Rainbow Tours. Od stycznia uruchomiono już cztery nowe punkty sprzedaży, m.in. w Warszawie i Poznaniu. Do końca roku powinny one zrealizować sprzedaż na poziomie co najmniej 7-8 mln zł.
Najbliższe cztery miesiące to kolejne spodziewane otwarcia nowych Biur Obsługi Klienta. Będzie ich co najmniej trzy, w największych miastach np. w Warszawie i Łodzi. Tym samym sieć biur własnych i franczyzowych powiększy się do 41 w całej Polsce.
Rozwój sieci sprzedaży był jednym z celów emisyjnych Rainbow Tours, który jest sukcesywnie realizowany.