Rainbow Tours właśnie podsumowało styczeń, kiedy sprzedaż wyniosła 14,7 mln zł. To niemalże o 55 proc. więcej niż w porównywalnym okresie rok do roku.
Początek roku to już od kilku sezonów okres, kiedy turyści chętnie wybierają zarówno wyjazdy narciarskie, jak i dalsze egzotyczne destynacje.
Odzwierciedlają to wyniki giełdowego Rainbow Tours, które w pierwszym miesiącu roku sprzedało wyjazdy o wartości 14,7 mln zł. Niewątpliwie ma to związek z bardzo bogatą ofertą wyjazdów.
- Styczeń był dla nas bardzo dobrym miesiącem, na co wpływ niewątpliwie ma nasza atrakcyjna oferta, jak i konkurencyjne ceny – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. Do wzrostu sprzedaży przyczyniło się także otwarcie w styczniu 12 nowych salonów obsługi klienta, pozyskanych od dawnego Orbis Travel - dodaje.
Dzięki nowościom w katalogach, szerokiej gamie hoteli proponowanych klientom oraz rozbudowie sieci sprzedaży giełdowego touroperatora, Rainbow Tours planuje zwiększyć sprzedaż w tym roku o około 30 proc.