Czerwiec był kolejnym miesiącem zwiększonej sprzedaży oferty giełdowego touroperatora. W porównaniu do ubiegłorocznego wyniku, spółka wypracowała wynik lepszy o 16,5 procent.
Kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży w Rainbow Tours stanowi realizację założeń z początku sezonu. W obecnej sytuacji rynkowej to wyjątek, ponieważ nawet największym touroperatorom nie udaje się utrzymać takiej dynamiki wzrostu.
W czerwcu Rainbow Tours sprzedało wycieczki o wartości 28,4 mln zł. Również w okresie od stycznia do czerwca spółka notuje wzrost. Wartość wykupionych ofert wyniosła 93,4 mln zł, czyli aż o 15,3 procent więcej niż w minionym roku.
- Obserwując to co dzieje się w branży, jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że nasze założenia znajdują potwierdzenie w wynikach. To dowód na dobre postrzeganie nas wśród klientów, którzy niejednokrotnie korzystają z naszych usług regularnie – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Niewątpliwie wpływ na stałą dynamikę wzrostu sprzedaży ma również doskonałe pozycjonowanie oferty Rainbow Tours oraz odpowiednio zorganizowana sieć sprzedaży poprzez firmowe Biura Obsługi Klienta.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.