Rainbow Tours w Opolu i Katowicach

Rainbow Tours uruchomiło pierwsze Biuro Obsługi Klienta w Opolu oraz drugi salon w Katowicach. To kolejne placówki firmowe touroperatora. W tym roku planowane jest otwarcie w sumie 12 biur w różnych regionach kraju.

W strategii firmy jednym z najważniejszych elementów jest budowa własnej, silnej i świetnie zorganizowanej sieci sprzedaży. Obejmuje ona nie tylko największe miasta, ale również mniejsze, w których do tej pory nie było firmowych biur Rainbow Tours.

Firma stawia na szybki rozwój własnych biur obsługi klienta. Przemawiają za tym przede wszystkim względy ekonomiczne, ponieważ sprzedaż prowadzona za ich pośrednictwem jest tańsza od tej realizowanej przez agentów.

- Równie ważna jak koszty jest dla nas jakość obsługi. We własnych salonach mamy pełną kontrolę nad realizacją strategii firmy, która zakłada najwyższy poziom obsługi klienta. Ponadto dbamy o nowoczesne wyposażenie salonów – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

Obecnie giełdowy touroperator ma 27 firmowych biur oraz trzy działające na zasadzie franszyzy. Już planowane jest otwarcie kolejnych salonów w różnych regionach Polski, m.in. na wybrzeżu i w Polsce południowej.

Roczne przychody każdego z nowych biur obsługi klienta szacowane są na poziomie 1,5 do 2 mln zł.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług  turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów.
W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych.

 

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Kinga Fromlewicz

Egzo Group

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa