Rainbow Tours ma już ISO

Giełdowy touroperator wprowadził system zarządzania jakością ISO 9001. Jest jedyną firmą w branży, która zdecydowała się na wdrożenie systemu. Dzięki niemu klienci otrzymają produkt o najwyższej jakości.

Od stycznia 2008 Rainbow Tours działa zgodnie z zasadami ISO. Audyt przeprowadzony w grudniu potwierdził, że spółka poradziła sobie z wprowadzeniem standardów. Procesowi certyfikacji poddane zostały wszystkie dział firmy, łącznie z biurami obsługi klienta.

- Na podjęcie decyzji o wprowadzeniu ISO w naszej firmie wpływ miała przede wszystkim chęć uporządkowania wszystkich procedur. Dzięki temu oferujemy produkt o najwyższej jakości – komentuje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.

Otrzymanie i wprowadzenie certyfikatu ISO jest elementem polityki firmy, która ukierunkowana jest przede wszystkim na zadowolenie klienta oraz ciągłą poprawę jakości świadczonych usług. Ma to szczególne znaczenie przy stale rosnącej świadomości klientów wybierających touroperatora po sprawdzeniu wszystkich dostępnych o nim informacji.

Certyfikat, którym może pochwalić się Rainbow Tours, potwierdza, że firma spełnia wymagania normy ISO 9001:2001 w zakresie świadczenia usług turystycznych. Audyt przeprowadziła  Polska Izba Handlu Zagranicznego – Certyfikacja.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA