Strefa wiedzy, spotkania biznesowe, wymiana doświadczeń, prezentacja oferty, prelekcje i animacje dla dzieci – tego mogą spodziewać się wszyscy, którzy odwiedzą Rainbow podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych – ITTF Warsaw. Przygotowane przez firmę stoisko otrzymało nagrodę Acanthus Aureus, czyli Złoty Akant – za najlepszą aranżację przestrzeni.
21-23 listopada w Warszawie odbywają się Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw. To doskonała przestrzeń do wymiany doświadczeń i prezentacji podmiotów z sektora szeroko pojętej turystyki. Z jednej strony to konferencje i spotkania poświęcone turystyce, z drugiej ciekawy program dedykowany miłośnikom podróży.
Rainbow zaprasza na spotkania z profesjonalistami w dziedzinie turystyki
Stoisko Rainbow zostało podzielone na kilka stref. Znajdzie się miejsce do wymiany doświadczeń i dyskusji, które mogą stać się inspiracją do ciekawych działań, ale i obszar do rozmów na temat oferty na najbliższe sezony. Na targach można porozmawiać z wakacyjnymi doradcami z warszawskich biur obsługi klienta, którzy doskonale znają destynacje, najchętniej wybierane przez turystów. - Targi ITTF Warsaw to największe i najważniejsze wydarzenie dla branży turystycznej w kraju. Ważne zatem jest, oprócz samej obecności, pokazanie tego, w czym się specjalizujemy, a z całą pewnością jesteśmy specjalistami w organizowaniu wakacji przez cały rok. Nie mogło więc na naszym stoisku zabraknąć przestrzeni do inspirujących rozmów o trendach, wymiany doświadczeń i spotkań z partnerami. Zapraszamy też do rozmów o ofercie czy naszym nowym programie lojalnościowym „Bumerang”. Nasi doradcy odpowiedzą na każde, nawet najtrudniejsze, pytania. Specjalnie dla rodzin mamy strefę animacji – z mnóstwem aktywności dla najmłodszych. Można dzięki temu zobaczyć, jak wyglądają zajęcia w naszych hotelach z „Figloklubem” – mówi Radomir Świderski, marketing manager w Rainbow.
Jedną ze stref podczas targów zagospodarowała Akademia Rainbow, czyli jednostka odpowiedzialna za szkolenia. Dzięki temu wszyscy, którzy wybiorą się na wydarzenie, mogą liczyć na ciekawe prelekcje, ale też atrakcje dla dzieci. – Uczniów szkół średnich i studentów zapraszamy na nasze stoisko informacyjne, nauczycieli przedmiotów turystycznych czy hotelarskich na spotkanie z naszymi specjalistami dotyczące współpracy szkół i biznesu, a rodziny z dziećmi na najlepsze animacje w naszym Figloklubie. Podczas targów będzie można poznać najnowsze trendy w turystyce, porozmawiać z ekspertami i skorzystać z wielu atrakcji – podkreśla Aleksandra Wodzyńska z Akademii Rainbow.
W strefie Akademii Rainbow przyszli rezydenci, piloci wycieczek czy animatorzy czasu wolnego będą mieli szansę zapoznać się ze specyfiką pracy w branży. Podczas warsztatów będą omawiane możliwości kariery, dzięki czemu osoby zainteresowane taką ścieżką dowiedzą się, jak rozpocząć swoją przygodę z turystyką i zdobyć pracę marzeń.
W Figloklubie najmłodsi będą mogli aktywnie spędzić czas. Dodatkowo, Akademia Rainbow zaprosi maluchy na Mini Disco na scenie. Sety taneczne poprowadzą doświadczeni animatorzy.
Rainbow z nagrodą Acanthus Aureus
Stoisko Rainbow zostało docenione przez organizatora - Grupę MTP - nagrodą ACANTHUS AUREUS czyli ZŁOTY AKANT.
Przyznawane przez Grupę MTP wyróżnienie ma na celu nagradzanie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na targach.
Wyróżniające się, dobrze przemyślane stoisko, zdecydowanie ułatwia pracę i ma kluczowe znaczenie dla pozytywnego efektu marketingowego wynikającego z udziału w targach.
Doskonała przestrzeń do współpracy
Targi ITTF Warsaw powstały we współpracy z najważniejszymi polskimi instytucjami i organizacjami branżowymi, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny. Podczas targów swoją ofertę zaprezentują m.in. narodowe organizacje turystyczne, kraje, miasta, gminy, regiony, uzdrowiska, biura podróży, hotele, przewoźnicy, samorządy oraz firmy wspierające turystykę technologicznie.
Targi odbywają się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, w dniach 21-23 listopada. Dwa pierwsze dni zostały zaplanowane z myślą o profesjonalistach z branży turystycznej. Dzień Touroperatora (21 listopada) jest skierowany do przedstawicieli firm organizujących wyjazdy turystyczne. 22 listopada to Dzień Klienta Korporacyjnego, a 23 listopada to Dzień Podróżnika.