Archipelag beztroski - nowa kampania wizerunkowa Rainbow

Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…

Na przełomie roku Rainbow wystartował z kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”, która jednocześnie inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów.

„W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100% relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat” -  komentuje Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu Rainbow.

"Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże... Na razie chcemy by każdy - czy mały, czy duży - beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…” - opowiada Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL.

Kampania wizerunkowa to nie wszystko. Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=9bIpCQpGqiA

 

 

 

Załączniki

Archipelag Beztroski Rainbow - poziom.jpg

Archipelag Beztroski Rainbow - poziom.jpg

jpg 1,6 MB
pobierz
ARCHIPELAG-BEZTROSKI-pion.jpg

ARCHIPELAG-BEZTROSKI-pion.jpg

jpg 472,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA