Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Na przełomie roku Rainbow wystartował z kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”, która jednocześnie inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.
Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów.
„W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100% relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat” - komentuje Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu Rainbow.
"Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże... Na razie chcemy by każdy - czy mały, czy duży - beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn…” - opowiada Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL.
Kampania wizerunkowa to nie wszystko. Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=9bIpCQpGqiA