Agencja Brasil, w efekcie wygranego przetargu, zdobyła budżet reklamowy Rainbow.
Brasil odpowiada za stworzenie nowej platformy komunikacji marki Rainbow i będzie na bieżąco obsługiwać touroperatora w zakresie ATL i BTL.
„O wyborze agencji Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadającego na brief, wyróżnialnego formatu kreatywnego, ale też plastyczność platformy i jej potencjalna adaptowalność na liczne punkty styku naszej marki z klientem.” – mówi Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu Rainbow.
Do tej pory obsługą reklamową Rainbow zajmowała się agencja Fat Baby. Jednymi z ostatnich kampanii zrealizowanych dla touroperatora w 2019 roku były „Król Egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” oraz działania wspierające Przedsprzedaż oferty Lato 2020, w 3 odsłonach: „Dla Powracających”, „Dla Wymagających” i „Dla Kupujących Sprytnie”.