Agencja BRASIL przejmuje obsługę reklamową Rainbow

Agencja Brasil, w efekcie wygranego przetargu, zdobyła budżet reklamowy Rainbow.

Brasil odpowiada za stworzenie nowej platformy komunikacji marki Rainbow i będzie na bieżąco obsługiwać touroperatora w zakresie ATL i BTL.

„O wyborze agencji Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadającego na brief, wyróżnialnego formatu kreatywnego, ale też plastyczność platformy i jej potencjalna adaptowalność na liczne punkty styku naszej marki z klientem.” – mówi Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu Rainbow.

Do tej pory obsługą reklamową Rainbow zajmowała się agencja Fat Baby. Jednymi z ostatnich kampanii zrealizowanych dla touroperatora w 2019 roku były „Król Egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” oraz działania wspierające Przedsprzedaż oferty Lato 2020, w 3 odsłonach: „Dla Powracających”, „Dla Wymagających” i „Dla Kupujących Sprytnie”.

Załączniki

logo BRASIL.jpg

logo BRASIL.jpg

jpg 696,8 kB
pobierz
Rainbow_Milena_Wysokinska_4.jpg

Rainbow_Milena_Wysokinska_4.jpg

jpg 10,0 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA