Rainbow Królem Egzotyki - nowa kampania reklamowa

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.

„Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych” – mówi Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność  i przewaga egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii. 

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.

Załączniki

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Lew.jpg

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Lew.jpg

jpg 546,0 kB
pobierz
RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 GOA.jpg

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 GOA.jpg

jpg 985,5 kB
pobierz
RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Japonia.jpg

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Japonia.jpg

jpg 646,4 kB
pobierz
RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Wietnam.jpg

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Wietnam.jpg

jpg 1,3 MB
pobierz
RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Kenia.jpg

RainbowTours Egzotyka 2019 120x180 Kenia.jpg

jpg 514,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA