Poznaj cały świat przeżyć – hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby

Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.

- Korzyści płynących z rezerwowania oferty na lato już teraz jest wiele i to jest nie tylko bardzo atrakcyjny rabat, ale też pełny wybór kierunków i hoteli – wybór, który wraz z upływem czasu stopniowo się zmniejsza - komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.

-Ideą kampanii „Cały świat przeżyć” jest pokazanie emocji towarzyszących poznawaniu nowych miejsc. Wyjazd na wakacje to przecież nie tylko piękne widoki i wygodne hotele, ale przede wszystkim wrażenia kulinarne, nowe znajomości, niecodzienne atrakcje i charakterystyka obcowania z odmiennymi kulturami - dodaje Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny Fat Baby.

Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.

Spot z kampanii „Cały świat przeżyć”:
https://www.youtube.com/watch?v=-GFJhRrOWck

 

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA