Rainbow Tours podsumowuje półrocze

Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. Wzrost ten spowodowany jest przede wszystkim znacznie wyższą sprzedażą usług turystycznych przez podmiot dominujący ( głównie oferty Lato 2015 oraz Egzotyka 2014/15). Wzrost przychodów z tytułu sprzedaży imprez turystycznych wyniósł aż 22,4% z 279,5 mln zł na 342,1 mln zł. Zysk netto wypracowany przez całą Grupę Kapitałową w okresie od stycznia do czerwca 2015 wyniósł 6,8 mln zł.

Warto wspomnieć, że w pierwszym półroczu miało miejsce historyczne i przełomowe wydarzenie w działalności Rainbow Tours związane ze strategią tworzenia własnej sieci hotelowej. Pierwszym hotelem, który spółka wykupiła jest hotel President na greckiej wyspie Zakynthos. Rainbow Tours zamierza kontynuować nową politykę w postaci sieci własnych lub dzierżawionych obiektów. Zarząd zakłada, ze w ofercie Rainbow Tours na Lato 2016 znajdą się 2-4 wynajmowane hotele.

Strategia Zarządu na rok 2015 i kolejne lata to konsekwentna budowa silnej i rozpoznawalnej marki „Rainbow Tours” dla rynku masowego oraz silnej grupy kapitałowej obejmującej swym działaniem wszystkie aspekty rynku turystycznego.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA