Festiwal Korzyści w Rainbow Tours - promocja w ramach kampanii Lato 2015

03 lutego w Rainbow Tours wystartowała promocja „Festiwal Korzyści Przed Last Minute”. Promocja obowiązuje w ramach oferty Lato 2015. Z komunikacji przygotowanej przez Fat Baby klienci dowiadują się, że dokonując rezerwacji mogą otrzymać aż trzy wyjątkowe benefity: 0% zaliczki (do 14 dni), gwarancję zmiany rezerwacji gratis, oraz w zależności od wybranego rodzaju wyjazdu: voucher na kolejny wyjazd z Rainbow Tours lub voucher na wycieczkę fakultatywną. Touroperator po raz pierwszy proponuje tak różnorodne rozwiązania do wyboru podczas jednej promocji.

- Bardzo zależało nam na tym, aby wszystkim tym Klientom, którzy właśnie teraz decydują się na rezerwację wakacji zaproponować coś wyjątkowego. Zazwyczaj jest tak, że w przedsprzedaży Klienci otrzymują największe rabaty, a ci, którzy nie mogą kupić z wyprzedzeniem czekają na last minute. My chcielibyśmy pokazać, że również takie miesiące jak luty mogą być atrakcyjne dla Klientów ze względu na ciekawe bonusymówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com.

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.

Załączniki

glowny-ETAP-1-01_bezSPRAWDZ_druk.jpg

glowny-ETAP-1-01_bezSPRAWDZ_druk.jpg

jpg 54,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA