Rainbow Tours pomaga klientom Ecco Holiday

W dniu 9 maja 2012 roku Zarząd Rainbow Tours podjął decyzję w sprawie pomocy dla klientów Ecco Holiday, którym anulowano wyjazdy wakacyjne. Touroperator zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty Lato 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday.

Rainbow Tours w oparciu o doniesienia płynące z mediów oraz sygnały z sieci sprzedaży w  całej Polsce informuje, że z dniem 09 maja 2012 roku aż do 31 maja 2012 roku uruchamia program pomocy wszystkim klientom Ecco Holiday, którym odwołano wyjazdy. Touroperator proponuje swoje oferty z katalogów LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco oraz w miarę możliwości i dostępności miejsc w tych samych hotelach lub podobnych.

- Rainbow Tours jest liderem branży  i liczącym się organizatorem turystyki na rynku polskim, czujemy się w obowiązku pomóc wszystkim tym, którym z dnia na dzień anulowano wakacje. Chcemy pomóc tym klientom i dać im szansę na prawdziwy urlop- mówi Remigiusz Talarek V-ce Prezes Zarządu Rainbow Tours.

W przedsięwzięciu touroperator liczy na zaangażowanie całej sieci sprzedaży (w tym biur agencyjnych) dlatego zachęca do proponowania ofert Rainbow Tours wszystkim klientom, którym Ecco Holiday anulowało wyjazdy. Procedurze przepisywania klientów towarzysza określone warunki, takie jak np. kierunek, termin wylotu, standard hotelu i wyżywienia oraz długość pobytu muszą być takie same lub bardzo podobne. Szczegółowe informacje oraz warunki postepowania Rainbow Tours wysłał do całej sieci sprzedaży.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA