Rainbow Tours na Bałkanach od 15 lat

W czerwcu tego roku mija 15 lat od momentu zorganizowania pierwszych wyjazdów do Chorwacji. Oferta touroperatora przez ten czas znacznie się zmieniła. Na początku były to głównie programy wypoczynkowe z dojazdem własnym i autokarowym. Rok 2012 to cztery samoloty w tygodniu, 14 programów objazdowych do Chorwacji i sąsiednich krajów bałkańskich oraz wczasy w Chorwacji, Czarnogórze i Albanii

-Oferta do krajów bałkańskich w tym czasie znacznie ewoluowała. Początkowo proponowaliśmy klientom wczasy z dojazdem własnym lub autokarem na Kasztelańską Riwierę. Cieszymy się, ze nasz produkt z roku na rok zdobywał coraz szersze grono odbiorców. To mobilizowało nas do sukcesywnego poszerzania tej oferty i do tworzenia nowych programów odkrywających sekrety współczesnych Bałkanów i poszerzających  wiedzę na ich temat- mówi Izabela Szumska, kierownik produktu chorwackiego – Wychodząc naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu klientów w roku ubiegłym kładliśmy nacisk na zwiedzanie Serbii natomiast w tym roku rozbudowaliśmy produkt albański – dodaje Izabela Szumska

Rainbow Tours znacznie zwiększył udział w różnych rejonach Chorwacji  takich jak: Istria, Kasztelańska Riwiera, Makarska Riwiera, wyspa Korcula, okolice Dubrownika i wyspa Lopud. Zaznacza również swoją obecność na terenie innych krajów byłej Jugosławii. Z roku na rok rośnie popularność  Czarnogóry, Albanii, Macedonii, Bośni i Hercegowiny oraz Słowenii. W nadchodzącym sezonie lato 2012 touroperator proponuje prawie 30 hoteli w Chorwacji i 8 w Czarnogórze. Największym powodzeniem cieszy się „Solaris” –największy i najlepiej wyposażony kompleks hotelowy w Chorwacj z własną mariną, polem golfowym, sklepami i restauracjami  oraz całkowicie pozbawiona ruchu kołowego znajdująca się w pobliżu Dubrownika wyspa Lopud. W 2011 Rainbow Tours wysłał  samolotem na wczasy do Chorwacji i Czarnogóry około 5,5 tys. osób. W 2012 roku dzięki uruchomieniu dodatkowego czarteru do Splitu zakładany wzrost to 20%.

Chorwacja to nie tylko wypoczynek. Rainbow Tours stara się pokazać zarówno ten kraj jak i  kraje sąsiednie w swoich objazdach. Sezon 2012 to aż dziewięć programów objazdowych autokarem i pięć samolotem. W roku 2011 z wariantu autokarowego skorzystało prawie 10 tys. turystów natomiast lotniczego 4 tys. Rainbow Tours liczy na zainteresowanie również w tym roku i chwali się wolumenem sprzedaży  na chwilę obecną na poziomie 40% stanu z roku ubiegłego. Zainteresowaniu sprzyja również fakt, że takie kraje jak Chorwacja, Serbia, Macedonia, Bośnia i Hercegowina a nawet Albania pomimo tego, ze nie są w Unii Europejskiej nie wymagają od polskich obywateli paszportów. W trosce o jak najlepsza promocję i pozyskanie jak największej liczby turystów przepuszczają za okazaniem dowodu osobistego.

-Chorwacja to specyficzny rynek. Baza hotelowa jest mniejsza  od faktycznego popytu. Aby dobrze zarządzać tym produktem i mieć na nim stabilną i pewną pozycję  potrzebna jest odpowiednia długofalowa polityka i doświadczenie a to z powodzeniem udaje nam się od 15 lat- dodaje Izabela Szumska.

Załączniki

logo

Kopia RAINBOW_LOGO_NOWE150.jpg

jpg 48,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA