20 grudnia 2011 roku Rainbow Tours uruchomił nowy firmowy salon w Warszawie na ulicy Marynarskiej 15 w parku biznesowym New City. Salon jest przykładem szerszej koncepcji powiazania sprzedaży produktów turystycznych ze wzmożonymi działaniami w zakresie działań Business to Business (B2B). To zupełnie inne podejście do tematu funkcji jakie powinno spełniać biuro sprzedaży.
- Jesteśmy pewni, że doskonała lokalizacja w parku biznesowym oraz stworzenie idealnych warunków do obsługi nie tylko klientów indywidulanych ale również korporacyjnych okaże się sukcesem - mówi Stanisław Franiak, dyrektor sprzedaży w Rainbow Tours.
Na powierzchni ponad 100 metrów kwadratowych znajduje się biuro obsługi klienta w którym przewidziano docelowe zatrudnienie dla czterech osób w tym dla kasjerów lotniczych. Oprócz tego touroperator przewidział miejsce do obsługi wszelkich form turystyki biznesowej począwszy od spotkań, konferencji czy eventów, aż po imprezy typu incentive, czyli miedzy innymi wyjazdy motywacyjne, integracyjne oraz wyjazdy grupowe dostosowane do wymagań klienta.
W biurze wygospodarowano również powierzchnię na małą salkę konferencyjną, która stwarza warunki do prowadzenia wszelkich rozmów biznesowych z potencjalnymi klientami korporacyjnymi oraz kontrahentami. Istotną nowością dopełniającą charakter miejsca jest zupełnie zmieniony w stosunku do dotychczasowych standardów wystrój biura, który idealnie wpisuje się w konwencję biznesowego charakteru oraz funkcją nowego salonu.
Następnym biurem powstającym w prestiżowej okolicy i z podobną stylistyką wnętrza jest biuro w Wilanowie. Otwarcie planowane jest na druga połowę stycznia.