Wraz ze wzrostem popularności social media w Polsce, Rainbow Tours chcąc lepiej poznać oczekiwania Klientów, postanowił stworzyć własny profil na portalu Facebook. Fanstrona skupiająca miłośników podróży, cieszy się coraz większym zainteresowaniem użytkowników Internetu. Po dwóch miesiącach istnienia profilu, Rainbow Tours ma juz blisko 6000 fanów. Rozmowy o podróżach oraz organizacja konkursów z nagrodami sprzyjają obustronnej komunikacji i wymianie opinii.
Obecnie Facebook to największy międzynarodowy portal społecznościowy, skupiający ponad sześć milionów użytkowników w Polsce. Giełdowy touroperator postanowił wykorzystać ten kanał marketingowy i zainwestował w działania social media.
- Nasze działania na tym polu trwają dość krótko, niemniej jednak już odczuwalne są ich efekty. Dialog, który prowadzimy z naszymi fanami pozwala nam na jeszcze lepsze poznawanie opinii naszych Klientów. Liczne komentarze internautów posłużą nam w przyszłości do komponowania nowych ofert wycieczkowych ,które będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb podróżników – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Osoby należące do fanstrony „Rainbow Tours S.A.” mogą nie tylko śledzić najciekawsze oferty touroperatora ale także uczestniczyć w merytorycznych dyskusjach na tematy związane z turystyką i poszczególnymi destynacjami. Ideą profilu jest edukacja ludzi pasjonujących się podróżami i dążenie do tego aby strona stała się rzetelnym źródłem informacji turystycznych, chętnie odwiedzanym przez internautów.