Tajemniczy klient w Rainbow Tours

Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 procent możliwych punktów.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę International Service Check metodą anonimowego klienta. Od 4 do 19 października pracownicy firmy badawczej osobiście przekonali się jak przebiega obsługa klienta w ankietowanych biurach. Na tej podstawie stworzony został ranking touroperatorów.

Najwięcej punktów, bo aż 91 procent, zdobyło Rainbow Tours, którego pracownicy zostali tak wysoko ocenieni za wiedzę o produkcie oraz umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta. Równie wysoko cenili klienci wygląd biur i sprzedawców spółki, gdzie Biuro zdobyło 92 % punktów.

- Ze sporym zadowoleniem przyjąłem wyniki tej ankiety. Świadczą one bowiem o tym, że nasze założenia budowania sieci kompetentnych doradców klienta, sprawdzają się. Co więcej, zostały potwierdzone przez zewnętrzną firmę badawczą – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

- Konsekwetnie realizujemy plan koncentrujący się na wysokiej jakości obsługi klienta. Stąd tak pozytywne dla nas wyniki – dodaje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.


Wysoka jakość obsługi znajduje także odzwierciedlenie w stale rosnącej liczbie sprzedanych usług. W minionym sezonie z Rainbow Tours na wakacje wyjechało ponad sto tysięcy turystów.

***

Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990  roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours  wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Kinga Fromlewicz

Egzo Group

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa