Giełdowy touroperator wypracował w lutym 2009 roku obroty w wysokości 14 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym oznacza to wzrost sprzedaży o 22 procent .
Wyniki zintensyfikowała dobra sprzedaż oferty zimowej. Klienci chętnie kupowali, podobnie jak w styczniu, wyjazdy na narty. Popularne destynacje na zimowy wypoczynek to legendarna Austria i Włochy.
Z kolei sprzedaż wycieczek na lato 2009 w lutym, w zestawieniu z dynamiczną sprzedażą w styczniu, nieco się osłabiła.
- Mogło być to spowodowane niechęcią Klientów do kupowania wcześniej i odkładaniem decyzji o zakupie do ostatniej chwili. Niewykluczone, że liczą oni na wzmocnienie złotówki, czyli w konsekwencji tańsze wakacje – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Obecnie w sprzedaży dostępne są dwa katalogi: Europa i Świat. Podobnie jak w poprzednich sezonach największą popularnością na lato 2009 wśród Klientów cieszą się wyjazdy do Grecji, Bułgarii oraz Chorwacji. Nie brakuje także chętnych na bardziej egzotyczne wycieczki. Tutaj prym wiodą Chiny I Tajlandia.
W ostatnim czasie, za sprawą intensywnego rozwoju sieci dystrybucji, zwiększyła się dostępność oferty dla potencjalnych i stałych Klientów. Takie działania również wpłynęły na wzrost sprzedaży. Obecnie Rainbow Tours jest w posiadaniu ponad czterdziestu salonów na terenie całego kraju. Z kolei zróżnicowanie propozycji, nie tylko pod kątem destynacji, ale również cen, umożliwia turystom szeroki wybór.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 30 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.