Lepszy luty w Rainbow Tours

Giełdowy touroperator wypracował w lutym 2009 roku obroty w wysokości 14 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym oznacza to wzrost sprzedaży o 22 procent .

Wyniki zintensyfikowała dobra sprzedaż oferty zimowej.  Klienci chętnie kupowali, podobnie jak w styczniu, wyjazdy na narty. Popularne destynacje na zimowy wypoczynek to legendarna Austria i Włochy.  

Z kolei sprzedaż wycieczek na lato 2009 w lutym, w zestawieniu z dynamiczną sprzedażą w styczniu, nieco się osłabiła.  

- Mogło być to spowodowane niechęcią Klientów do kupowania wcześniej i odkładaniem decyzji o zakupie do ostatniej chwili. Niewykluczone, że liczą oni na wzmocnienie złotówki, czyli w konsekwencji tańsze wakacje – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. 

Obecnie w sprzedaży dostępne są dwa katalogi: Europa i Świat. Podobnie jak w poprzednich sezonach największą popularnością na lato 2009 wśród Klientów cieszą się wyjazdy do Grecji, Bułgarii oraz Chorwacji. Nie brakuje także chętnych na bardziej egzotyczne wycieczki. Tutaj prym wiodą Chiny I Tajlandia.  

W ostatnim czasie, za sprawą intensywnego rozwoju sieci dystrybucji, zwiększyła się dostępność oferty dla potencjalnych i stałych Klientów. Takie działania również wpłynęły na wzrost sprzedaży. Obecnie Rainbow Tours jest w posiadaniu ponad czterdziestu salonów na terenie całego kraju.  Z kolei zróżnicowanie propozycji, nie tylko pod kątem destynacji, ale również cen, umożliwia turystom szeroki wybór.

***

Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990  roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours  wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 30 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA