Na początku marca giełdowy touroperator uruchomił zapowiadane, kolejne dwa, Biura Obsługi Klienta. Salony otwarte zostały w Katowicach oraz w Krakowie. Wybór miejscowości nie jest przypadkowy, bowiem Rainbow Tours posiada już po dwa biura w każdym z tych miast.
Giełdowy touroperator skoncentrował się na Katowicach i Krakowie, przez wzgląd na sprawdzoną lokalizację. Rozbudowa sieci biur na Śląsku i w Małopolsce trwa od zeszłego roku.
- W związku z rozwojem czarterów z Pyrzowic oraz Balic, jednym z naszych głównych założeń było sukcesywne zagęszczanie biur śląskich i małopolskich. Od ponad roku realizujemy założenia, zawarte w prospekcie emisyjnym. Stawianie na rozwój własnych biur pozwala nam uzyskać pełną kontrolę nad formą sprzedaży i jakością obsługi, a Klientom na bezproblemowe dotarcie do oferty – podkreśla Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Sprzedaż realizowana we własnych biurach to również relatywnie niższe koszty, niż w przypadku korzystania z innych kanałów dystrybucji.
Obecnie w rejonie Śląska działa już osiem biur. Po jednym salonie w Gliwicach, Bielsku-Białej, Bytomiu, Chorzowie oraz Częstochowie. W samych Katowicach znajdują się trzy placówki, łącznie z nowootwartą, która uruchomiona została przy Aleji Korfantego 3.
W Małopolsce giełdowy touroperator uruchomił już 3 biura, wszystkie w Krakowie – najnowsze znajduje się przy ulicy Karmelickiej 52.
Obecnie Rainbow Tours posiada 38 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.