Giełdowy touroperator rozliczył styczniowe obroty. Z zestawienia wynika, że w pierwszym miesiącu roku Rainbow Tours sprzedało wycieczki o wartości 13,4 mln zł. To wzrost o 30 procent w porównaniu do minionego roku.
Wzrost styczniowej sprzedaży oznacza, że Klienci Rainbow Tours nie rezygnowali z wyjazdów na narty. Polacy nadal chętnie korzystają z pewności śniegu jaką daje wyjazd w Alpy lub Dolomity i właśnie Austrię oraz Włochy wybierali najczęściej jako miejsce zimowego odpoczynku.
Pomimo drożejących walut, Klienci Rainbow Tours nie rezygnują z wyjazdów w bardziej egzotyczne zakątki świata. Nadal dużym zainteresowaniem cieszą się takie kierunki jak Tajlandia i Chiny.
Giełdowy touroperator po analizie sprzedaży, jak i ilości Klientów – które stale rosną, stwierdza, że może optymistycznie patrzeć w przyszłość oraz przygotowywać się do zaoferowania Klientom nowych, ciekawych kierunków w nadchodzącym sezonie.
Obecnie w sprzedaży dostępne są dwa katalogi: Europa i Świat. Największą popularnością wśród Klientów Rainbow Tours nadal cieszą się kraje z basenu Morza Śródziemnego. Świetnie sprzedają się także katalogowe nowości, czyli np. rejsy po Cykladach.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 30 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.