Szereg zmian i nowości w Travelovo

Spółka zależna z grupy Rainbow Tours S.A. zapowiada szereg zmian oraz nowości na lata 2009-2010. Obecnie rozwija ona innowacyjną koncepcję technologiczną „white label”. Zaplanowano także uruchomienie nowej marki Tovo.pl, która zastąpi dotychczasowe Travelovo.pl. Rozbudowa samego serwisu skupi się na poszerzaniu jego funkcjonalności, bazy hotelowej oraz ofert wycieczkowych.

- White label jest rozwiązaniem dedykowanym do szybkiego uruchamiania, zwykle w 3-4 dni, serwisów w Programie Partnerskim. To gotowy produkt dla właścicieli stron www, chcących w szybkim czasie uruchomić na swojej stronie na przykład sprzedaż różnych usług turystycznych. Zachowujemy funkcjonalność przy jednoczesnej personalizacji strony pod wzgledem kolorów, tła czy przycisków. Następnie zostaje uruchomiony serwis pod dowolną nazwą handlową. Każdemu właścicielowi strony www damy możliwość darmowego uruchomienia serwisu on-line z pełną obsługą i zapleczem naszego Call Center. Dzięki stosowanym rozwiązaniom liczymy na zwiększenie zasięgu sprzedaży – mówi Artur Piwowar, Prezes Zarządu Travelovo.

Projekt „white label” realizowany jest obecnie dla Pasazer.com. Ponadto we współpracy z Blue Media S.A. spółka realizuje go także dla całej sieci marketów bankowych m.in. BZWBK, Raiffeisen, Nordea, BPH i innych. W dniu 17 lutego 2009 r. start zainaugurował serwis przygotowany dla Multibanku pod adresem http://www.multipasaz.tovo.pl.

- Nasza Spółka zależna wprowadza ponadto zmiany w samej marce. Krótsza nazwa- Tovo.pl - będzie łatwiejsza do zapamiętania, a jej unikalność ułatwi promocję. Już od jakiegoś czasu wszyscy taką właśnie nazwą się posługujemy – dodaje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.

Tovo.pl posiadać będzie nową szatę graficzną oraz układ przyjazny dla korzystających ze strony. Serwis rozbudowany zostanie o oferty największych polskich i niemieckich touroperatorów oraz o kolejne kilkadziesiąt tysięcy hoteli. Dla Użytkowników portalu powstanie forum oraz podserwis „Opinie” wzbogacony o możliwość dodawania komentarzy, zdjęć oraz filmów.

***

Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990  roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 30 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.

Giełdowy touroperator sfinalizował pod koniec 2007 roku transakcje przejęcia większościowych udziałów w dwóch spółkach nowych technologii Travelovo i TravelTech. Zapłacił za nie blisko milion złotych.

 

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA