5 stycznia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa giełdowego touroperatora pod hasłem „Rainbow Tours dla Tambylców“. Nowością w działaniach marketingowych biura są telewizyjne spoty reklamowe.
Touroperator kampanią wzmacnia swój wizerunek biura dla turystów, którzy aktywnie korzystają z możliwości oferowanych w odwiedzanych przez nich krajach. W nowo przygotowanych spotach reklamowych Rainbow Tours stawia na znane skojarzenia z danym krajem np. poprzez motyw muzyczny.
Rozpoczynająca się w styczniu emisja spotów reklamowych to część kampanii zaplanowanej na ten rok.
- Chcemy wzmocnić świadomość marki Rainbow Tours oraz zwiększyć rozpoznawalność logotypu. W tej kampanii stawiamy na chwytliwe i żartobliwe hasło, które powinno kojarzyć się z naszą ofertą kierowaną do osób aktywnie spędzających wakacje, poznających lokalne zwyczaje, smaki i tradycje – mówi wiceprezes Rainbow Tours, Remigiusz Talarek.
Obecnie w sprzedaży dostępne są trzy katalogi; podróże na okres zimowy (egzotyka, narty, wycieczki autokarem) oraz 2 katalogi na wakacje 2009 (europa i Świat). W rozpoczętej w listopadzie przedsprzedaży wakacyjnych wyjazdów największą popularnością od lat cieszą się kierunki nad Morzem Śródziemnym.
Kampania reklamowa podzielona została na dwie części: styczniową oraz kwietniową. Kreację opracowała agencja Fat Baby, a o zakup mediów zadbał dom mediowy Starcom.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład grupy kapitałowej RT wchodzą m.in portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.