Giełdowy touroperator wypracował we wrześniu przychody na poziomie 38,1 milionów złotych. Jest to wynik o 54% większy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. To dowód na to, że Rainbow Tours nieustannie się rozwija i odpowiada na zapotrzebowania Klientów.
Wrzesień to miesiąc, kiedy Polacy równie chętnie jak i w okresie wakacyjnym wyjeżdżają na zagraniczne wojaże. Giełdowy touroperator w porównaniu do roku ubiegłego wzbogacił swoją ofertę o nowe destynacje, bazy noclegowe o wyższym standardzie, jak również zwiększył liczbę miejsc na popularne kierunki. Takie działania wpływają korzystnie na sprzedaż imprez turystycznych.
- Wierzymy w to, że utrzymamy wysoką dynamikę wzrostu. Kryzys rynku finansowego nie przekłada się jeszcze na popyt konsumentów. Dostępne dane za wrzesień 2008 mówią o prawie 12 procentowym wzroście zakupów detalicznych konsumentów – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.
Wraz z wejściem na giełdę w październiku 2007 roku, Rainbow Tours pozyskało kapitał, który inwestuje w Spółkę. Rozwój sieci dystrybucji pozwolił usprawnić i zwiększyć możliwości dotarcia do Klienta. Takie wyniki pokazują, że touroperator wykorzystuje możliwie jak najkorzystniej dla Spółki i jej akcjonariuszy obecność na rynku kapitałowym.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow, w której skład wchodzą m.in. portale turystyczne, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.