Rainbow Tours podsumowuje sezon wakacyjny

W sezonie wakacyjnym Rainbow Tours odnotowało przychód większy o 50 procent niż w minionym roku. Oferta Lato 2008 trafiła w gusta Klientów. Wyprzedano aż 97% wycieczek.

Istotnym motorem wzrostu przychodów była wczesna przedsprzedaż oferty letniej, dokonywana w okresie od grudnia 2007 do stycznia 2008. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego wartość tej formy zakupu wzrosła o ponad sto procent, co spowodowało, że na koniec stycznia firma sprzedała już prawie trzydzieści procent programu letniego.

- Zwiększyliśmy bazę cztero i pięcio-gwiazdkowych hoteli, która jest odpowiedzią na coraz większe wymagania naszych Klientów. Zależy nam na poszerzaniu i podnoszeniu atrakcyjności ofert przy jednoczesnym zachowaniu przystępnych cen dla Klienta. Z tego też powodu spora część wycieczek objęta była rabatami promocyjnymi, od piętnastu procent do dwudziestu dwóch procent. Klienci mieli również do dyspozycji darmowe ubezpieczenie od rezygnacji – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

W ofercie w tym roku dużą popularnością cieszyły się zarówno wycieczki do ciepłych regionów europejskich jak i tych dalszych, takich jak Kuba czy Tajlandia. Nowością w katalogu były wakacje na Peloponezie, w Chinach, we Włoszech, Turcji i Czarnogórze.

Najbardziej rozchwytywane w tym sezonie były wycieczki do Chin, Hiszpanii, Bułgarii i Egiptu. Także Skandynawia, mimo iż zimna to juz od kilku sezonów cieszy się ogromnym powodzeniem.

Z dużym zainteresowaniem Klientów spotkały się również wakacje objazdowe z przelotem w wersji tydzień zwiedzania i tydzień pobytu. Zarówno w sezonie 2007 jak i w tym, wycieczki tego typu sprzedały się w stu procentach. Dzięki wprowadzeniu czarterów możliwe było opracowanie różnorodnego programu kilkunastu objazdówek.

W czerwcu sprzedaż wycieczek osiągnęła poziom 24,4 milionów złotych, a w lipcu 44,5 miliona. W porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym jest to wzrost o około 50 procent.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich tour operatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow, w której skład wchodzą m.in. portale turystyczne, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.

 

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA