Rainbow Tours rośnie

Rainbow Tours odnotowało wzrost wartości sprzedaży wycieczek za lipiec 2008. W porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, wzrost jest większy o 54 procent i wynosi  44,5 milionów złotych.  Lipiec to dobry miesiąc w sezonie wakacyjnym. W dużej mierze na taki wynik wpłynęła sprzedaż ofert na lato z programami czarterowymi, które ruszyły od końca kwietnia.

Giełdowy touroperator otworzył w tym roku nowe Biura Obsługi Klienta, które przyczyniły się do zwiększenia dostępności oferty Rainbow Tours. Nowo otwarte salony sprzedaży to między innymi: Katowice, Opole, Chorzów, Częstochowa. W tym sezonie uruchomiono więcej połączeń z lotnisk lokalnych, przykładowo z Katowic, Gdańska, Poznania i Łodzi. Jak pokazują wyniki z lipca jak i z czerwca sprzedaż wycieczek wzrosła średnio o połowę, porównując do roku ubiegłego.

- Wpływ na takie obroty ma również to, że turyści wybierają coraz częściej wycieczki o wyższym standardzie, co za tym idzie i droższe. Klienci są bardziej świadomi, wiedzą czego chcą i tego szukają. Propozycje podroży muszą odpowiadać na coraz bardziej rosnące wymagania naszych Klientów – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.

Wartość sprzedaży wycieczek w Rainbow Tours za okres styczeń lipiec 2008 roku wynosi 125,5 milionów złotych. W porównaniu do ubiegłego okresu, wzrost ten jest na poziomie 62 procent.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow, w której skład wchodzą m.in. portale turystyczne, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Relacje Inwestorskie

Rainbow Tours SA

Piotrkowska 270
90-361 Łódź

http://www.r.pl