Sprzedaż wycieczek Rainbow Tours w czerwcu wzrosła o 46% w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 roku. Osiągnęła ona poziom 24,4 milionów złotych. Z kolei obroty za okres styczeń – czerwiec wyniosły 81 milionów złotych, co oznacza wzrost o 66%.
- Okres wakacyjny, który rozpoczął się już w czerwcu, to czas wzmożonego ruchu turystycznego. Staramy się aby nasza oferta z sezonu na sezon była coraz bardziej atrakcyjna. Wprowadzamy nowe kierunki, połączenia i wybieramy hotele oferujące wiele udogodnień. Wciąż stawiamy na rozwój sieci dystrybucji i otwieramy kolejne biura obsługi. Nasz rozwój przekłada się na zadowolenie Klientów i wpływa na wzrost przychodów Spółki – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Zadowalające wyniki wiążą się w znacznej mierze z wprowadzeniem przez Rainbow Tours nowej egzotycznej oferty na sezon jesień 2008/wiosna 2009, wydanej w maju. Wycieczki z tego katalogu do końca lipca objęte są promocją 20%, więc sprzedaż tej oferty rozpoczął się bardzo wcześnie.
Nowością w katalogu egzotycznym, która wpłynęła na wzrost sprzedaży jest wprowadzenie bezpośrednich połączeń do odległych miejsc, takich jak Tajlandia czy Kuba. Co z kolei wiąże się z udogodnieniami i komfortem podróży Klientów Rainbow Tours. Zarząd prognozuje, że do końca 2008 roku z oferty skorzysta 120 tysięcy Klientów.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich tour operatorów. Od października 2007 społka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow, w której skład wchodzą m.in. portale turystyczne, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.