Informacje prasowe

Rainbow Tours szkoli pracowników

Rainbow Tours szkoli pracowników

Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i Rezydentów. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours- podsumowanie roku 2011

Touroperator giełdowy dokonał podsumowania czterech kwartałów 2011 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wykazały 38 procentowy wzrost w stosunku do roku 2010, natomiast przychody jednostki dominującej osiągnęły wynik 409 mln złotych. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours automatyzuje marketing z SALESmanago

Rainbow Tours automatyzuje marketing z SALESmanago

Rainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation. Dzięki SALESmanago klienci Rainbow Tours będą automatycznie otrzymywali dopasowane do zainteresowań oferty turystyczne oraz promocje. ...

czytaj więcej

Plany franczyzowe w Rainbow Tours

Plany franczyzowe w Rainbow Tours

W Rainbow Tours rok 2011 minął pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci biur własnych. Ich liczba wzrosła z 45 na koniec roku 2010 do 57 salonów na dzień dzisiejszy. W strategii dalszego rozwoju sieci sprzedaży ważna rolę zacznie również odgrywać rozwój sieci biur franczyzowych. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours lubi Grecję

Rainbow Tours lubi Grecję

Tegoroczna oferta grecka zaproponowana przez touroperatora znacznie różni się od ubiegłorocznej. Nowe sprawdzone hotele na wyłączność, bogatsza oferta dla rodzin z dziećmi oraz nowości w objazdówkach mają zachęcić klientów do wypoczynku w Grecji. ...

czytaj więcej

Promocje lutowe w Rainbow Tours

W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dzieci. ...

czytaj więcej

Weekend majowy z Rainbow Tours

Tegoroczny weekend majowy sprzyja wcześniejszemu planowaniu wyjazdów. Rainbow Tours zachęca do skorzystania z bogatej oferty zawartej w trzech katalogach. Jeden z nich poświęcony jest w całości zwiedzaniu, natomiast dwa pozostałe wypoczynkowi. ...

czytaj więcej

Dobry grudzień w Rainbow Tours

Rainbow Tours dokonał podsumowania wyników ze sprzedaży za miesiąc grudzień roku 2011 oraz opublikował informacje dotyczące przychodów ze sprzedaży za okres od pierwszego stycznia do 31 grudnia 2011 roku. ...

czytaj więcej

Marketing internetowy w Rainbow Tours

Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wzrost o 140 procent dając wynik 41 mln złotych. ...

czytaj więcej