Informacje prasowe

Styczniowe wyniki w Rainbow Tours

Styczniowe wyniki w Rainbow Tours

W raporcie bieżącym numer 5/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w styczniu 2013 r. wyniosła 26,0 mln złotych, co w porównaniu z analogicznym okresem w 2012 roku, w którym przychody wyniosły 22,5 mln złotych, stanowi wzrost sprzedaży o 15,6 %. ...

czytaj więcej

BeeFree na iPadzie

BeeFree na iPadzie

Od początku lutego w sklepie internetowym App Store dostępna jest aplikacja z najnowszą ofertą BeeFree – Summer Heat 2013. Po przebudowanej stronie internetowej oraz nowym fanpage na Facebooku to kolejny krok ku wzmocnieniu postrzegania BeeFree ( marki Rainbow Tours) jako marki skierowanej do aktywnych i młodych odbiorców. ...

czytaj więcej

Sprzedaż oferty Lato 2013 ze wzrostem 21 procent

Sprzedaż oferty Lato 2013 ze wzrostem 21 procent

W raporcie bieżącym numer 4/2013 z dnia 05 lutego 2013 Zarząd Rainbow Tours S.A.  informuje o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych z katalogów Lato 2013 na dzień 31 stycznia 2013. Touroperator odnotował wzrost ilości rezerwacji o 21 procent w porównaniu z analogicznym okresem w 2012 roku. ...

czytaj więcej

Akademia Rainbow Tours spełnia marzenia o podróżowaniu

Akademia Rainbow Tours spełnia marzenia o podróżowaniu

Już 23 lutego w Warszawie i Poznaniu, a tydzień później w Gdańsku i Krakowie, planowane jest rozpoczęcie wiosennych edycji Akademii Pilotów Wycieczek organizowanej przez Rainbow Tours. Zainteresowanie edycją jesienną było o 42 procent wyższe niż rok wcześniej, dlatego organizator również wiosną liczy na wysoką frekwencję. ...

czytaj więcej

Lato 2013 z BeeFree

Lato 2013 z BeeFree

BeeFree (marka Rainbow Tours) wystartowało ze sprzedażą oferty na Lato 2013. W katalogu oprócz sprawdzonych już kierunków takich jak, Egipt, Turcja i Bułgaria pojawiły się nowości, a wśród nich Rodos, Zakynthos oraz Costa Brava. ...

czytaj więcej

Ponad 300% wzrost konwersji e-maili w Rainbow Tours

Ponad 300% wzrost konwersji e-maili w Rainbow Tours

Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientów. ...

czytaj więcej

Sukces przedsprzedaży oferty Lato 2013

Sukces przedsprzedaży oferty Lato 2013

21 grudnia w Rainbow Tours zakończyła się przedsprzedaż oferty na lato 2013 z której skorzystało prawie 26 tys. osób. Oznacza to wzrost o 24 procent w stosunku do wyników z roku 2011. W całym okresie trwania promocji obowiązywały rabaty do 30 procent, a także gwarancje dodatkowe gratis. ...

czytaj więcej

Listopad w Rainbow Tours

Listopad w Rainbow Tours

W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., w którym przychody wyniosły 18,0 mln PLN, co stanowi wzrost sprzedaży o 38,3%. ...

czytaj więcej

Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję

Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję

Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012). ...

czytaj więcej