Pierwszego lutego wystartowała kolejna kampania Rainbow Tours obowiązująca w ramach oferty Lato 2014 - „Premia dla ciekawych świata”. W nowej promocji za każdą zakupioną do 28 lutego wycieczkę objazdową lub objazdowo - pobytową klient otrzymuje do 400 zł premii na kolejne, dowolne wakacje z Rainbow Tours.
Komunikacja obejmuje swoim zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci agencyjnej na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest zarówno na poziomie ogólnopolskim jak i lokalnym.
- Komunikacja kierowana jest do bardzo wymagającej grupy docelowej - do doświadczonych turystów, którzy mają wiedzę o regionie w który się udają, jego kulturze, sztuce czy kuchni. Chcą jak najwięcej się dowiedzieć, cenią walory edukacyjne wycieczek, w tym także osobę pilota, która w atrakcyjny sposób przekaże im wiedzę, na co mogą liczyć w Rainbow Tours. Premia dla ciekawych świata stanowi dodatkowy atut w drodze wyboru oferty na rynku turystycznym. - mówi Maria Terlecka – Account Manager w Fat Baby.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.
Film reklamowy – PREMIA DLA CIEKAWYCH ŚWIATA
http://www.youtube.com/watch?v=lrx0r8puHQ8
Agencja Fat Baby pracuje m.in. dla Rainbow Tours. Ma na swoim koncie także kampanie dla marek Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22).
Blueway com realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rainbow Tours oraz Rossmann. Dom mediowy współpracuje także od czerwca z firmą kosmetyczną ASCO.