Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października tego roku nastąpił wzrost sprzedaży o około 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym z 19 mln do 35 mln złotych.
-Klienci coraz chętniej i częściej rezerwują wczasy drogą internetową lub telefoniczną. Dla nas to prawdziwe wyzwanie i potrzeba inwestowania zarówno w technologie jak i w personel- mówi Marcin Jasiński – dyrektor call center w Rainbow Tours. Dysponujemy w tej chwili nowoczesną centralą telefoniczną, która istotnie poprawiła obsługę ruchu telefonicznego oraz stale szkolimy personel z zakresu znajomości produktu, jakości obsługi oraz technik sprzedaży. Specjalizacja pracowników w danej konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych pozwala im udzielać informacji jeszcze bardziej precyzyjnie, co automatycznie przekłada się na wysoką jakość obsługi – dodaje Marcin Jasiński.
Na chwilę obecną w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób. 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, natomiast 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.
-Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i stale rośnie- twierdzi Marcin Jasiński
Planem sprzedażowym na rok 2012 jest wzrost o 30-40 procent. Rainbow Tours planuje również zwiekszenie ilości pracowników w call center do 22 osób.