Dla giełdowego touroperatora jesień zapowiada się bardzo pracowicie. Ciągła rozbudowa sieci sprzedaży stwarza dodatkowe możliwości, szansę na zwiększenie zysków oraz na skuteczniejsze dotarcie z ofertą do klientów. Osiem nowych salonów to mało, będzie jeszcze więcej…
Nie od dziś wiadomo, że jednym z kluczy do sukcesu sprzedaży jest stworzenie takich warunków aby klienci bez kłopotu mogli dokonać zakupu. Sprzedaż bezpośrednia w salonach pomimo rosnącego udziału call center nadal ma się bardzo dobrze. Po zeszłorocznym, spektakularnym przejęciu sprawdzonych i doskonale wypromowanych lokalizacji po Orbis Travel, Rainbow Tours nadal planujei skutecznie wdraża sukcesywny plan rozbudowy swojej własnej sieci sprzedaży.
- W ostatnim czasie udało nam się otworzyć osiem nowych salonów sprzedaży, w tym trzy dla naszej spółki ABC Świat Podróży w Legnicy, Warszawie i Bydgoszczy oraz dla Rainbow Tours w Łodzi, Bytomiu, Jaworznie, Raciborzu i Bełchatowie. Podsumowując posiadamy w tej chwili 55 salonów własnych i 22 w ABC – mówi Remigiusz Talarek v-ce Prezes Zarządu Rainbow Tours i Szef Działu Sprzedaży.- Dla nas to same plusy-lepszy kontakt z klientem, lepsze postrzeganie firmy przez pryzmat rozwoju oraz nadzieje na zwiększenie obrotów.
Do końca roku planowane jest uruchomienie kolejnych kilku oddziałów, w tym dwóch w modnych dzielnicach Warszawy, na Mokotowie w budynku New City oraz w Miasteczku Wilanów.W budynku New City znajdzie się także miejsce dla Działu Grup- Incentive Power oraz salka VIP dla obsługi segmentu biznesowego.