Nowa kampania promocyjna w Rainbow Tours

Rainbow Tours rusza z najnowszą kampanią promocyjną składającą się z dwóch taryf. „Dzieciaki górą” to specjalne oferty rodzinne. Druga taryfa „Plaża pod nosem”, to wyselekcjonowane hotele przy samej plaży. Promocja wspierana jest kampanią w telewizji, Internecie oraz w mediach niestandardowych.

Od 20 maja 2011 roku, touroperator proponuje swoim klientom oferty, pochodzące z nowej kampanii promocyjnej. Koncepcja oparta na taryfach, dzieli imprezy na hotele przy samej plaży oraz najlepsze dla rodzin z dziećmi.

Taryfa „Dzieciaki górą” to 16 klubów rodzinnych Rainbow Tours- Figloklubów oraz inne specjalnie wybrane hotele nastawione na rodzinny wypoczynek. W każdym z kierunków na lato 2011, można znaleźć przynajmniej kilka takich hoteli. Taryfa daje rodzicom zniżki do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 PLN. Promocją objęte są wszystkie terminy wyjazdów do końca sezonu letniego.

Kolejną taryfą jest „Plaża pod nosem”, czyli hotele usytuowane nad brzegiem morza. Część z nich to oferta nastawiona głównie na młodych ludzi. Są również takie, w których dobrze poczują się osoby w każdym wieku. W tym przypadku także obowiązują zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego.

- Głównym celem jaki sobie wyznaczyliśmy w tym sezonie, było stworzenie ofert dających szeroki wybór destynacji a formy imprez były ściśle dopasowane do różnych grup docelowych. Mamy nadzieję, że taki podział oferty, precyzyjnie odpowiada na potrzeby  naszych Klientów i przełoży się na wzrost sprzedaży. Ułatwi  zarówno agentom dostęp do naszej oferty, która z roku na rok się powiększa- mówi Emilia Bratkowska, Brand Manager z Rainbow Tours.

Kreację przygotowała agencja Fat Baby a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Kontakt dla mediów

Jeśli masz pytania, skontaktuj się

Paulina Klimas - Stasiak

PR Manager

Rainbow Tours SA