Rainbow

Logowanie
Przypomnij
Nie masz konta? Zarejestruj się!

Informacje prasowe

RSS
Szukaj
Grupa Kapitałowa Rainbow Tours S.A. podsumowała wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2016 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 8,3%, natomiast zysk neto wyniósł 2.486 tys. zł.
W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż oferty na zimę, zawierającej między innymi bliskie, ciepłe kierunki. Touroperator oprócz znanych już z poprzednich edycji miejsc proponuje nowości, a wśród nich Gran Canarię, Maderę, nowe programy objazdowe oraz rodzinny wypoczynek w klubowych hotelach – Figloklubach. ...
Rainbow rozpoczął sprzedaż kolejnej części oferty egzotycznej, tym razem realizowanej liniami rejsowymi. W przedsprzedaży obowiązują rabaty nawet do 40%, gwarancje gratis oraz „przyjacielski rabat”. Katalogi zawierające całą ofertę egzotyczną będą dostępne w sieci sprzedaży już od 12 kwietnia.
Rainbow, dotychczas głównie kojarzony z wyjazdami zorganizowanymi stworzył nową markę, która odpowiedzialna będzie za dynamiczne pakietowanie. „MyWay by Rainbow”, gdyż taka jest nazwa nowej marki, to internetowy portal turystyczny, na którym można samodzielnie zaplanować podróż korzystając z setek połączeń lotniczych i prawie 100 tys. hoteli.
Wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2016 r. wyniosła 75,1 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 65,3 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 15 %.
W Rainbow wystartowała przedsprzedaż oferty egzotycznej na sezon 2016/17. Klienci mogą liczyć na rabaty do 40% oraz gwarancje gratis. W pierwszym etapie do sprzedaży udostępniono kierunki egzotyczne realizowane Dreamlinerem oraz innymi czarterami, w tym szereg nowości. ...